v.:89946c5 | Copyright 2021 © Rubricsmaken.nl
Hoe menselijk gedrag gevolgen heeft voor dieren.
Ik werk veilig in de keuken. (ZOWE 9)
Je werkt werknemersvaardigheden en loopbaan en burgerschap onderwerpen uit in je BPV-verslagen. Je gebruikt deze Rubric om vooraf te bepalen welke onderwerpen je in welk verslag wilt laten terugkomen. Op het 'overzichtsformulier-WNV' vink je de onderwerpen af. Op dit formulier geef je ook aan, in welke BP(V) en op welke bladzijde je het onderwerp hebt uitgewerkt. Als je alles verwerkt hebt in je verslagen, lever je het formulier in bij de docent generieke vakken.
Ik maak een boodschappenlijstje voor een gezonde snack. (ZOWE 20) Ik bereid een gezonde snack voor een kleuter. (ZOWE 22) Ik observeer het gedrag van kleuters (en pas mijn activiteit aan). (ZOWE 30) Ik pas mijn gedrag en houding aan de doelgroep (kleuters). (ZOWE 32) Ik begeleid een sportieve spelactiviteit bij kleuters. (ZOWE 34)
De zelfredzaamheid van de leerling beoordelen.
Een rubrics om een POP (Persoonlijk ontwikkelingsplan) te beoordelen. De studenten werken volgens het format van popmaken.nl/mijn-pop/
Met deze rubric kun je zelf zien waar jij je nog verder in kunt ontwikkelen om je schoolloopbaan tot een succes te maken. Vul de rubric elk trimester in om je ontwikkeling bij te houden.
Hierbij de Rubrics voor de cursus gespreksmodellen
Ik pas de persoonlijke hygiëne regels toe in de keuken. (ZOWE 8)
Pen twist
Workshop
Eerste LER voor portfolio - voldoet deze aan de eisen?
Rubric bij bereiden van een eenvoudig gerecht voor jezelf of een medeleerling.
Rubric bij het kiezen van een thema voor een activiteit.