Atletiek
Duurloop 12 minuten
Coopertest
Level 1

Je hebt een beperkt uithoudingsvermogen. Je hebt moeite om een bepaalde snelheid vast te houden en moet steeds wandelen

Level 2

Je hebt een redelijke uithoudingsvermogen. Lopen aan de hand van een schema gaat wisselend. Je hoeft maar een aantal keer te wandelen

Level 3

Je hebt een voldoende uithoudingsvermogen. Je kan de hele tijd minimaal blijven rennen op een laag tempo

Level 4

Je hebt een goed uithoudingsvermogen. Je kunt de activiteit voor jou goed indelen, waarbij je aardig weet hoe hard je kan lopen om het vol te houden

Level 5

Je hebt een zeer goede uithoudingsvermogen. Je kan de activiteit perfect indelen waarbij je het uiterste uit jezelf kan halen zonder terug te vallen.

Uithoudingsvermogen
Level 1

Je hebt moeite om de gekozen snelheid vast te houden en moet steeds wandelen.

Level 2

Je hebt moeite om de gekozen snelheid vast te houden. Je wandelt af en toe.

Level 3

Je kunt 12 minuten volhouden zonder te wandelen.

Level 4

Je kunt 12 minuten volhouden zonder te wandelen, maar de beginsnelheid loopt terug.

Level 5

Je loopt 12 minuten  op jouw maximale snelheid

Afstand
Level 1

Man
 < 1900 meter

Vrouw
< 1600 meter

Level 2

Man
1900 -  2150 meter

Vrouw
1600 - 1750 meter

Level 3

Man
2150 – 2350 meter

Vrouw
1750 – 1950 meter

Level 4

Man
2350 – 2600  meter

Vrouw
1950 – 2200 meter

Level 5

Man
> 2600 meter

Vrouw
> 2200 meter