Lichamelijke opvoeding (LO)

60 meter sprint 

  Level 1
Level 2
Level 3
Level 4
Level 5
Coach
Start

Ik sta vanuit de start snel recht overeind.

Ik sta vanuit de start snel recht overeind.

Vanuit de start blijf ik naar beneden kijken en het duurt een paar stappen voordat ik helemaal overeind ben gekomen.

Vanuit  de start blijf ik naar beneden kijken en ik laat me naar voren vallen, om na een paar passen pas helemaal overeind te komen.

Vanuit  de start blijf ik naar beneden kijken en ik laat me naar voren vallen, om na een paar passen pas helemaal overeind te komen.

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden

Snelheid

Ik bouw op tot mijn topsnelheid, maar weet deze niet tot het einde vast te houden.

Ik bouw op tot mijn topsnelheid, maar weet deze niet tot het einde vast te houden.

Ik bouw op tot mijn topsnelheid, maar kan deze niet tot het einde vasthouden.

Ik bouw op tot mijn topsnelheid, en kan het zo indelen dat ik deze pas op het laatste heb bereikt en even vol kan houden.Ik loop op mijn voorvoeten, trek mijn knieën hoog op, en haal mijn benen goed door zodat mijn hakken mijn billen (bijna) raken.

Ik bouw mijn snelheid zo op dat ik zo lang mogelijk op mijn topsnelheid ben zonder terug te vallen.

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden

Looptechniek

Ik land op mijn hak en maak kleine passen.

Ik land plat op mijn voet en maak kleine korte passen.

Ik land midden op mijn voet en mijn passen maak ik af door mijn hakken en knieeën omhoog te brengen.

Ik loop op mijn voorvoeten, trek mijn knieën hoog op, en haal mijn benen goed door zodat mijn hakken mijn billen (bijna) raken.

Ik loop op mijn voorvoeten, trek mijn knieën hoog op, en haal mijn benen goed door zodat mijn hakken mijn billen (bijna) raken.

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden

Log in om deze rubric te printen
of binnen jouw account aan te passen.