Lichamelijke opvoeding (LO)

Duurloop 12 minuten 

  Level 1
Level 2
Level 3
Level 4
Level 5
Coach
Coopertest

Je hebt een beperkt uithoudingsvermogen. Je hebt moeite om een bepaalde snelheid vast te houden en moet steeds wandelen

Je hebt een redelijke uithoudingsvermogen. Lopen aan de hand van een schema gaat wisselend. Je hoeft maar een aantal keer te wandelen

Je hebt een voldoende uithoudingsvermogen. Je kan de hele tijd minimaal blijven rennen op een laag tempo

Je hebt een goed uithoudingsvermogen. Je kunt de activiteit voor jou goed indelen, waarbij je aardig weet hoe hard je kan lopen om het vol te houden

Je hebt een zeer goede uithoudingsvermogen. Je kan de activiteit perfect indelen waarbij je het uiterste uit jezelf kan halen zonder terug te vallen.

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden

Uithoudingsvermogen

Je hebt moeite om de gekozen snelheid vast te houden en moet steeds wandelen.

Je hebt moeite om de gekozen snelheid vast te houden. Je wandelt af en toe.

Je kunt 12 minuten volhouden zonder te wandelen.

Je kunt 12 minuten volhouden zonder te wandelen, maar de beginsnelheid loopt terug.

Je loopt 12 minuten  op jouw maximale snelheid

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden

Afstand

Man
 < 1900 meter

Vrouw
< 1600 meter

Man
1900 -  2150 meter

Vrouw
1600 - 1750 meter

Man
2150 – 2350 meter

Vrouw
1750 – 1950 meter

Man
2350 – 2600  meter

Vrouw
1950 – 2200 meter

Man
> 2600 meter

Vrouw
> 2200 meter

Je bent een expert in bewegen en helpt anderen om beter te worden


Deze rubric is ontwikkeld op basis van de rubric Atletiek

Log in om deze rubric te printen
of binnen jouw account aan te passen.